E-PANGKAT ONLINE | SEMAK KENAIKAN PANGKAT DG44 2012

E-PANGKAT ONLINE | SEMAK KENAIKAN PANGKAT DG44  2012 | Assalamualaikum dan salam 1Malaysia buat anda semua, di sini saya gembira kerana anda memilih untuk datang dan masuk ke blog saya yang tidak seberapa cun ini hehe, ok di sini saya ingin berkongsi dengan anda satu informasi yang sangat berguna iaitu berkaitan dengan epangkat, apakah e-pangkat? kalau tak tahu search kat google hehe, malas nak explain kat sini panjang-panjang.

Tan Sri Muhyiddin Yassin baru sahaja mengumumkan mengenai 24,053 guru lepasan ijazah dan diploma yang memenuhi syarat tempoh perkhidmatan akan dinaikan pangkat mulai Jun hingga hujung tahun ini. Guru terbabit boleh menyemak status kenaikan pangkat di laman web Kementerian Pelajaran Malaysia menerusiSistem Maklumat Guru – Aplikasi Kenaikan Pangkat guru secara online.


Untuk makluman, kenaikan pangkat itu membabitkan 8,222 Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah dan 15,831 Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Lepasan Diploma. Tahniah kepada warga guru sekalian. Semoga dengan penghargaan ini akan menambahkan lagi semangat anda untuk mendidik anak bangsa kita dengan jayanya. E-PANGKAT ONLINE | SEMAK KENAIKAN PANGKAT DG44  2012

0 comment... add one now