Siti Nurhaliza Ingin Diet, Bakal Ke Indonesia


KUALA LUMPUR – Penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti NurhalizaTarudin, 33, berhasrat bagi menurunkan berat badannya hingga 55 kilogram (kg), kerana enggan kelihatan besar sewaktu tampil di televisyen.
“Walaupun di luar orang nampak sudah elok, saya tetap akan nampak 4 kilogram lebih besar sewaktu muncul di televisyen.
“Buat masa sekarang saya telah mula menjaga pemakanan serta bersenam bagi mendapatkan berat seperti yang diinginkan,”
Tambah Siti, antara penyebab lain adalah kerana sebagai persediaan bagi mengadakan konsert di Grand Ballroom, Bukit Gambang Resort City, Gambang, Pahang yang akan pada berlangsung pada 9 November depan.
“Seperti biasa, tiap kali mengadakan konsert, persiapan daripada segi tenaga serta mental perlu dibuat kerana mahu memberikan yang terbaik buat para peminat.
“Jadi selain menjaga makan untuk diet, ia juga sebagai persediaan diri untuk konsert tersebut. Bulan Oktober ini, semua makanan kegemaran saya akan “disekat” buat sementara waktu,”.
Dalam pada itu, Siti yang bakal mengadakan konsert jelajah di beberapa buah lokasi di Indonesia pada Disember depan.
“Semua itu masih lagi dalam perancangan serta ia akan di umumkan sekiranya perancangan itu menjadi.
“Sementara itu, syarikat rakaman tersebut iaitu Virgo ‘melamar’ saya bagi membikin sebuah projek album untuk pasaran di sana. Tetapi segala rakaman itu akan dibuat di sini (Malaysia).
“InsyaAllah saya akan gunakan khidmat komposer seperti Sammy Simorangkir serta Adi (6ixth Sense) ,”

0 comment... add one now